Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Sam a horgolt kutya

2013. 08. 04. – Kinn hőség van. Benn hőség van. Nincs kedvem megmozdulni sem!
Tegnap este óta horgolom az alkotója által Sam-nek elkeresztelt kutyát.
A fejével kész vagyok. Majdnem. (Az arcának alkatrészeit még nem csináltam meg.) Ma délelőtt elkezdtem a testet. Már 11.45 volt, mikor észre vettem, hogy elrontottam! Egy sort kihagytam és nem szaporítottam tovább 12-ről 18 szemre. Tehát délben visszabontottam.
Munkálkodás közben beáztattam a koszos konyharuhákat, amiket előző este elfelejtettem. Majd lehúztam az ágyneműt. A takarókat és a párnákat kiraktam szellőzni. Kis horgolás után a beáztatott konyharuhákat beraktam a mosógépbe a türcsikkel.
Horgolás közben eszembe jutott, hogy legközelebb tehenet fogok horgolni. De nincs fekete hímzőfonalam. Ez gond…
Eszembe jut még az is, hogy Pepének 21-én lesz a szülinapja. Befejezzem neki a zsiráfot? De, ha nem? Akkor meg mit adjak neki? Megbeszélem magammal, hogy ha kész vagyok Sam-mel, akkor megnézem, hogy mit kell vennem a zsiráf befejezéséhez.
Közben eszembe jut, hogy lassan lejár a mosás. Ki kell teregetnem, az ágyneműt behoznom, az ágyon a takarót megigazítani, horgolni tovább.
Bruthus-t kiengedem ugatni, aztán megyek a dolgomra.

Magassága: 4,5cm.
Hosszúsága: 5,5cm.

Köszönöm Michele Wilcox-nak a leírást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése