Oldalak

2013. november 15., péntek

Horgolt Télapó

Nagyon cuki amigurumi télapókat találtam a neten, de úgy voltam vele, hogy én is tudok „gyártani”. Ezért nekiveselkedtem és megcsináltam!

Találtam hóember és rénszarvas leírást is. Ezeket is megcsinálom, de a hóember kicsi lesz ezért át kell alakítanom…

A hóember leírásából indultam ki, ahol a test és a fej egybe van horgolva.
Elkészítettem a télapó testét, majd Husommal úgy döntöttünk, hogy legyen nagyobb a fej a testnél. Az úgyis olyan „amigurumis”. Mivel az amigurumi japánból indult, ezért csík szemet találtunk ki neki! Melyet az összeállítás után seftiben meg is csináltam.
Történt ugyanis, hogy összeillesztettem a télapó alkatrészeit, fazonra igazítottam a szakállát, csak a szeme hiányzott. De Gabinak nagyon tetszett és ki akarta vinni a Zsanett barátnőnknek megmutatni, ha már úgyis vesz csokit nála. Ezért gyorsan ráhímeztem a szemeket. Ettől még aranyosabb lett!

Husom fél óra múlva vissza is ért Bruthus kutyánkkal.
  • Hogy tetszett Zsanettnak a télapó? – Kérdem tőle.
  • Óóó, elfelejtettem megmutatni! – Mondja Husom.
  • És csokit hoztál? – Én.
  • Óóó, azt sem! – Husom.
  • Akkor hol voltál? És mit csináltál? Megmutattad egyáltalán valakinek? – Én.
  • Nem. - Mondta Husom. - A kabátzsebemben van…
Csak azt tudnám, hogy minek kapkodtam a vele…

Magassága: 5cm, a sapi bojttal együtt: 7cm.
A leírást itt találjátok. (Letöltve jó minőségben jelenik meg!)




Ára: 1200.-/db (+ postaköltség)
Szettben: Télapó+hóember+rénszarvas 2990.-/szett (+ postaköltség)
Ajánlom karácsonyfa dísznek, kulcstartónak, táska dísznek.
Vásárlási szándékod a „Mütyűr Shop” oldalon lévő e-mailen jelezd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése