Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Horgolt malac

Évek óta csak tologatom jobbra-balra ezeket a kis fonalakat. Terveztem és elő is készültem, hogy karkötőt csomózok, mint régen a suliban (kb. 20 éve). Most meg az életem fontos részévé váltak ezek a kis gombolyagok: Mini figurákat horgolok belőlük.
Legutóbb épp egy malacot horgoltam, mert sok a rózsaszín fonalam. Úgy gondoltam had fogyjon.
A malacka a testét a horgolt kiskutyustól „kapta”. A füleit a horgolt cicától. Az orrát két 6-os Magic Ring egymás mellé horgolásával kezdtem. Köréjük keretet csináltam 12 szemből. Ezt folytattam még néhány soron keresztül, kitömtem és rávarrtam a fejre. Így lett a malacnak konnektor orra! A farkincáját egy szimpla láncsorból készítettem. Szerencsére kunkorodik magától, nem kell a dauer!

Magassága: 4,5cm.
Szélessége: 3,2cm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése