Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Horgolt víziló Husomnak

Víziló és elefánt amigurumi mintákat szedtem le a netről. Megmutattam Husomnak és ez a víziló nagyon megtetszett neki. Megcsináltam és arra gondoltam, hogy a bringazárjának a kulcsára rakom. Szép ötlet volt addig, míg el nem hagyta a kulcsot. Most nem tudom, hogy örüljek, hogy a víziló nélkül hagyta el? Vagy szomorú legyek, hogy ha rajta lett volna a víziló, akkor el se hagyja? Két hónap elteltével kipattant a fejemből, hogy születésnapjára valami hasznosat kéne venni. Így döntöttem a bringazár mellett. A kulcsot ráfűztem a vízilóra, lelkiekben már felkészültem, hogy a zár tartót felszereljem a bringájára. Szerencsére Husom otthon maradt a szülinapján, így ő szerelte fel a bringájára.
Nagyon örült, mikor meglátta a vízilovát a kulccsal, aztán meg a zárat!
Este meg panaszkodott, hogy annyira megszokta, hogy nincs zára, hogy elfelejtette kikötni, így kipróbálni is a zárat! Pedig annyira örül neki! De a vízilovat mutogatta minden ismerősnek akivel találkozott!

Magassága: 5,5cm, plusz a fülei.
Szélessége: 3cm, plusz a karjai.

Köszönöm a leírást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése