Oldalak

2013. november 15., péntek

Horgolt rénszarvas

Nem sok keresgélés után két szimpatikus rénszarvast is találtam a neten. Végül a választásom erre esett.
Kicsit megszenvedtem az elkészítés egyes részleteivel, de csak összejött!
A fejét mikor elkezdtem, nagyon nem úgy sikerült, mint a leírásban. Nem jöttem rá, hogy kört kell alkotnom, mint egyéb esetben egy elindulásnál vagy sorokban kell gondolkodnom. Hát sorban kellett volna… De a következőt már tudom, hogy kell csinálni.
Aztán meggyűlt a bajom a szarvakkal is! A fordító programmal estem neki a leírás ezen részének, ahelyett hogy felcsaptam volna az Angol horgolási rövidítések című kisokosomat. Talán hamarabb tudtam volna értelmezni! De akkor sem hasonlított a képen látható szarvakra az enyém. Felvarrtam a fejére, és elhajlanak jobbra. Mintha fújná őket a szél.

Magassága: 5cm, aganccsal: 7cm.
Köszönet érte!





Ára: 1200.-/db (+ postaköltség)
Szettben: Télapó+hóember+rénszarvas 2990.-/szett (+ postaköltség)
Ajánlom karácsonyfa dísznek, kulcstartónak, táska dísznek.
Vásárlási szándékod a „Mütyűr Shop” oldalon lévő e-mailen jelezd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése