Oldalak

2013. július 20., szombat

Szőtt karkötő, zöld-sárga-kék

Hugicám készített nekem még vagy hat évvel ezelőtt egy pár extravagáns fülbevalót. Bár egyszínű fekete és a kivitelezés sem bonyolult, az egyszerűsége mégis különlegessé, stílusossá teszi. Ezüst színű drótkeretre gyöngyszövéssel készített egy fekete kockát. A vezető szálakat pedig nem összecsomózgatta, hanem ráhúzta a drót keretre. Ezzel csak akkor van probléma, ha a vezetőszálba sikerül beleölteni a fűző szálat menet közben. Ekkor nem húzható meg az a vezetőszál. A végeken kilógó négy szálat elkötötte és elvezette.

Ebből merítve csináltam egy ismerősömnek macskaszemet mintázó fülbevalót. Az akkor nagy sikert aratott, de azóta sem csináltam ilyet.

A télen vettem elő újra ezt a koncepciót és csináltam ezt a kis karkötő kezdeményt. 
De már megint pihentetem egy ideje. A kísérletezés folyamán a drótot viaszolt zsinórra cseréltem. A kis méretű kockáknál beválni látszik, de a nagyobb méretnél még aggályaim vannak. Ugyanis nincs olyan jó tartása, mint a drótnak. (Nagy felfedezés! Jobb későn, mint soha…)

Ha lekattanok az amigurumi horgolásról, akkor lehet, hogy visszatérek a kísérletezgetéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése