Oldalak

2013. július 25., csütörtök

Horgolt macska

Keresgélés közben akadtam rá és nagyon megtetszett. Egyből meg is csináltam, jó pici lett.
Melírozott rózsaszín fonalból készült, smaragdzöld szemekkel.

A méretét később megnöveltem. A kutyus méretére igazítottam a testet.
András barátomnak csináltam egy barna-fehér csíkosat, mert már fél éve van nálam a Csengetett, Mylord? díszdobozos DVD-sorozata. Már csak a 4. évad utolsó DVD-jével küzdünk, de amióta jó idő van nem kucorodunk be a férjemmel a TV elé.
Bolond, aki nem a szabadban tölti a nyári estéket!

Hugicámnak szintén csináltam egy nagyobb méretű cicát.
Panaszkodott, hogy a barátnője adott neki ajándékot szülinapjára, pedig ez köztük nem szokás. Aztán ő volt nagy gondban, hogy mit adjon barátnőjének, mert idő közben neki is szülinapja volt. Semmi ötlete nem volt, ezért feldobtam az ötletet, hogy horgolok egy cicát.
A csajszi kedvenc színe a kék. Ezért kék-fehér csíkosra csináltam.

Tetszett neki a végeredmény! :)

A leírást köszönöm BuddyRumi-nak!
A PDF formátumú leírás itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése