Oldalak

2013. július 27., szombat

Gyöngy medvék

Két-három éve, hogy nekiláttam kiskutyákat gyártani gyöngyből. Akkor elgondolkodtam, hogy más állatkákat tudok-e csinálni ezzel a technikával? Végül csak egy kék színű (nagyon medvéhez illő szín) macipofát sikerült legyártanom. Azóta hozzá se nyúltam. Majd áprilisban a munkahelyemen mutogattam a kiskutyákat, mikor az egyik kolléga kitalálta, hogy neki maci kell!

Ha már úgyis átírt nekem egy DVD-t, akkor csinálok neki egy macit. De a második DVD-t még nem írta át. Akkor csinálok a feleségének is egy macit, ha már ő végzi a munka oroszlánrészét. Mert ez a kollégám nagyon tudja használni a KIRÁLYI TÖBBEST. De, hogy valamit ő maga megcsinálna egyedül, ahhoz már nincs tehetsége! Szóval, megvillantottam előtte a macikat két hónap elteltével és leközöltem, hogy addig nincs maci amíg nincs második DVD! Egy hét sem telt el és megvolt a DVD-m. Én meg odaadtam a macikat kulcstartó karikával felszerelve. A feleségének annyira tetszett a macija, hogy küldött nekem egy tábla csokit!

Persze ahol elkészül két maci, ott elkészül a harmadik is. Ezt magamnak csináltam. Csak azt nem tudom, hogy minek! Azóta is ott figyel a horgolt baglyokkal egy nejlon zsákban. Ha eszembe jut, arra is rakok egy kulcstartó karikát és felbiggyesztem a kulcstartómra. Egyszer…




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése