Oldalak

2012. január 31., kedd

Rendelésre

Alexandrának szőttem ezt a karkötőt.
 
Már nem ez az első eset, hogy rendelt tőlem, de arról sajnos nem csináltam képet! Remélem ez is ugyan annyira fog tetszeni neki, mint az előző!
Alexandra kéket, zöldet és ezüstöt kért. Kis tanakodás után kitaláltuk, hogy melyik színt hova tegyem.



A kéket a szélére, ezüstöt alapnak, és a betű zöld.
Fejtörést okozott, hogy a kéken mennyire fog látszani a zöld, de találtam nagyon jó kéket! Ami még az ezüsthöz is passzol.
De a gondot nem a kék-zöld okozta, hanem az ezüst-zöld kombináció!
Ugyanis megcsináltam a karkötőt és alig lehetett kiolvasni a szöveget, mert elveszett a zöld az ezüst háttérben! Úgyhogy csináltam egy újabb karkötőt, ami már a harmadik verzió volt! (Mert nekem mindig kell variálnom és elsőre a Gabimnak sem tetszett!)


Hát ennek a karkötőnek sem volt egyszerű az elkészítése!
Ráadásul csak a harmadik boltban találtam találtam ezüst színű gyöngyöt és onnan is majdnem kimentem!
Szerencsére az eladó segített! Mert ugye meg nem kérdezném, hogy van-e ezüst gyöngy!
Tehát nem csak vak, de néma is vagyok!

Szóval ez lett a végleges verzió.
Már csak azon kell izgulnom, hogy a megrendelőnek is tetsszen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése