Oldalak

2012. január 3., kedd

Bagoly

Itt az új év.
Itt az ideje, hogy amúgy sem gyakran szerkesztett blogomban újra írjak valamit...

Már Erzsébet napra kész volt, és a Facebook-on is láthatóvá tettem.


Hirtelen felindulásból elkövetett nagy tervezés lett belőle!
Csak gondolkodtam, gondolkodtam, hogy is csináljam meg? Hogy lenne a legegyszerűbb, legfelismerhetőbb?
Úgy, hogy engem is tükrözzön, de ne az őrült felem!

Ne! Ne!
Félreértés ne essék!
Nem gondolom magam bölcsnek, sem fenomenálisan okosnak!



Csupán tisztelem és csodálom ezeket a gyönyörű állatokat!
Elmondható, hogy az egyik nagy kedvenceim az állatvilágból.


Szóval a nagy tervezés vége az lett, hogy neki estem, megcsináltam.
Teljesen másképp, mint ahogy megterveztem!
Rá kellett jönöm, hogy sokkal több időt töltök agyalással, mint amennyi idő alatt elkészül a mű.

De a végeredmény jó lett, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése