Oldalak

2012. január 31., kedd

Kiskutya

Néhány éve Erzsi kereszt anyutól kaptam ajándékba egy kulcstartót, melyen egy kis fekete kutyus fityegett.
Még ma is állhatatosan tűri a viszontagságokat a kulcsomon!

Többször foglalkoztatott, hogyan is csinálhatták. Próbáltam fejben "lemodellezni". Aztán vettem a bátorságot és neki fogtam.
Persze, hogy sehogy sem jött össze!

Sokszor elvesztettem a fonalat, hogy hol is tartok. A fűzésmenetet próbáltam leegyszerűsíteni, de nem jött össze! Végül nagy nehezen összeállítottam az első ebet. Fehér kutyus fekete mancsokkal, fekete farokkal és füllel.
Bevittem a munkahelyemre, hogy dicsekedjek. A Bandi kollégámnak annyira megtetszett, hogy karácsonyra kért egyet! Teljesen fekete kis kutyát kért. A tappancsait a farkát és a füleit csillogó, sötét szürke gyöngyből fűztem meg.
Ezt a kutyust meg az elsőt elvittem anyósomékhoz, hogy leMEO-zák. Az apósom meg egyből lecsapott a fehérre!

Felbuzdulva a sikeren megcsináltam ezt a kis tarkát. Azt hiszem nem ő lesz az utolsó! :)
3x3x1,5cm a méretei.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése