Oldalak

2014. június 5., csütörtök

Horgolt Garfield & Odie

Életemben még nem élveztem ennyire az alkotás folyamatát! Minden nehézségével együtt imádtam meghorgolni Garfield-ot. Aztán jött Odie (Ubul) és minden megváltozott. A sírógörcs kerülgetett. A kétségbeesés és az őrület határán lavíroztam. Azt se tudtam, hogy hol kezdjem el, mekkora legyen? Ráadásul akinek készítettem félkész állapotában rávágta, hogy Pluto kutya! (Ááááá!)
Nehéz volt megcsinálnom az alkatrészeket arányosra. Volt, amit többször is visszabontottam.
Mikor kész lettem mindkettővel, Husom elcsente és az ismerősöknek mutogatta. ÉS! Odie-t felismerték!

Kulcstartó karikára raktam őket.


Garfield:
Magassága: 5,5 cm.
Szélessége a lábaknál: 4 cm.
Fej átmérője: 2 cm.
Derékbőség: kb. 2,8 cm.


Odie:
Teljes magasság a fülekkel: kb. 9 cm.
Teljes hossza: kb. 6 cm.
Szélessége: kb. 2,5 cm.


Az elkészítésben fotóikkal a segítségemre voltak:


Köszönöm nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése