Oldalak

2014. június 4., szerda

Amigurumi Panda-8

- A lusta nőszemély végre befejezte Panda-8-t! Március óta várom, hogy a karmai elkészüljenek és kulcstartókarika kerüljön rá.- mondhatná ezt Gabi. De rendes és nem mondja.

Panda-8 egy spanyol, 5 perces rajzfilm „szösszenet” (Suckers) egyik szereplője. Ő is, mint a többi szereplő, egy autó kalaptartóján tengeti mindennapjait. Kicsit idegbeteg, kicsit vadbarom. Ezért visel szájkosarat. Nem mellesleg Gabi kedvenc szereplője.
Márciusban torokgyulladás miatt kellett otthon maradnom. Két alvás közt meghorgoltam minden alkatrészét, majd összeállítottam. Nem volt hozzá teljes leírásom. Több mintából ollóztam össze. Minden nehézséget leszámítva, elégedett vagyok vele! Gabi meg főleg! (Ennek én is örülök. Még jobban, mint ő!)

Magassága: 9 cm.
Szélessége: kb. 3 cm.

A legjobb leírást köszönöm:
Angie-nek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése