Oldalak

2015. február 12., csütörtök

Valentin napi amigurumi panda

 
Valentin napra szerettem volna előrukkolni néhány szívecskét szorongató kisállattal, de csak ez a panda sikeredett. Ebből is csak ez az egy. Gondoltam én macira, nyuszira, kis szívre, nagy szívre, kulcstartónak, fülbevalónak. De ezekkel már csak jövő Valentin napra fogok elkészülni...


Husom ötlete volt a panda maci. (Mi-tagadás, nem is rossz ötlet.) Két leírásból ollóztam össze, ami azt jelenti, hogy a fején változtattam egy kicsit, és a lábai vastagabbak lettek. A kezében tartott szívecske először túl nagy lett. Pedig az itthon fellelhető leírások közül a legkisebbet horgoltam meg. Kútfőből horgoltam egy számmal kisebbet, ami már elfér a panda kezében. A fejébe beépített kulcstartó karikája van és mosható.


Ja! És a lényeg: Husom rakatott velem egy masnit a fejére, mert így aranyosabb. (Már megint igaza van. Tényleg aranyosabb masnival.)

Magassága: 6 cm.
Fej szélessége: 3 cm.
Az eredeti leírás itt érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése