Oldalak

2014. december 29., hétfő

Pókember

Nagy feladatok elé állítanak Csabi kollégám gyerkőcei! És eddig sikerült is teljesítenem. Igaz egy Gyalog kakukk még elkészítésre vár.
Leírást nem találtam a Pókemberhez, csak fotókról dolgozhattam. A Monster High lányok baba-test leírását vettem alapul. Ezt alakítgattam. (Hát elég rendesen átalakult.) Egy kicsit túl izmos lett. Valószínű, hogy még kell alakítanom a következőn.

Egyik ismerősünk átjött hozzánk beszélgetni és a téma a vallásra terelődött, amibe Husom nagyon bele tudja magát lovalni. Ezért az ismerős már könyörgött, hogy váltsunk témát! Mire én felkiáltottam:
- Izmos pókember lábat horgolok! (Témaváltásnak tökéletes benyögés.)
Az ismerős persze, nézett rám, hogy bolond vagyok. Elővettem a dobozkámból, megmutattam neki, mire Ő:
- És tényleg izmos Pókember-lábat horgol! Azt hittem csak hülyéskedik!


Magassága: kb. 13 cm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése