Oldalak

2014. október 3., péntek

Horgolt Hello Kitty

Jelentem: A Hello Kitty figurák gyártása beindult!
Na jó, nem kell ezt olyan komolyan venni. Csak két kicsi figurát és egy óriást csináltam eddig. De mindet megrendelésre és ennek nagyon örülök!




A story:
Kedves ismerősöm észre vette, hogy a két éves kislánya a kiságyon lévő összes Kitty-matricának egyesével köszön. Ezért úgy gondolta, hogy legyen a csajszinak egy kézzel fogható Kitty-je is ne csak a matricák, meg a TV... Megbeszéltük, hogy készítek egy kb. 15 cm-t, de kicsire sikerült. Aztán jött az ötlet, hogy csináljak egy kb. 30 cm-est! Leírásom a nagyhoz nem volt ezért a kicsi leírását arányosan felnagyítottam.
Mikor kivittem, hogy átadjam, az ismerősök azt hitték, hogy boltban vettem. Leesett az álluk, mikor mondtam, hogy én horgoltam.
A kis csajnak is nagyon tetszik, és ez a lényeg!

A harmadik Kitty-re a rendelés az első készítése közben jött. A kollégám meglátta, hogy mit csinálok és egyből kért egyet a kislányának. Ezt kulcstartó karikával szereltem. Már kérdezte, hogy Pókember figurát tudok-e horgolni? Mert, ha a fia megirigyli a Hello Kitty-t a kislánytól, akkor velem készíttet egyet.





Mini Hello Kitty magassága: 10 cm.
Óriás Hello Kitty magassága: 25 cm.

Köszönöm NVKatrin-nek a leírást, melyet kicsit átalakítottam ilyenre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése