Oldalak

2014. február 23., vasárnap

Horgolt angol bulldog

Szerencsére hosszúra sikeredett a téli szünet. A főnököm pihenésre vágyott és január 6-ig szabadságolta a társaságot! El se tudtam képzelni, hogy mit fogok én csinálni ennyi ideig? Hát semmit! Semmit se csináltam ezen a bulldogon kívül és úgy elment az idő, mint ha sose lett volna!!! Na jó, csodaszép természetfilmeket is adtak a TV-ben! Azt se hagytam ki. És elfogyott a karácsonyi süti is...

Az angol bulldog az a fajta kutya, amely senkit se hagy hidegen!
Én szépnek tartom, mint az összes rövid orrú, röfögő, görbelábú, rövid szőrű, ráncos bőrű, nyáladzó kutyát! Szóval, ha a BULL szótag szerepel a kutya fajtanevében, az már nyerő nálam!



Ezt a kutyust a „gazdája” egyszínűre készítette, de én raktam bele egy kis fehéret is...
Az első problémámat ezzel meg is csináltam: Ugyanis a minta elcsúsztatásának hiányában eltolódott a „varrat” az oldalára. Így a mellkasára tervezett fehér rész sem volt jó helyen. Többször is visszabontottam.
A második probléma: A hátsó lábak sem álltak úgy, ahogy az normális lett volna. Ezért lebontottam belőlük, majd sikerült jó helyre felvarrnom őket. Végre normális, kutyabeállása lett és nem egy ágyelőre hasonlított!
A pofa részek felvarrását is megszenvedtem. Mindig kiesett a kezemből a kutya, így nem tudtam odailleszteni a fejhez a pofákat.Végül gombostűkkel tűzdeltem meg. Valahogy nem akart összejönni a fej „alkatrészeinek” felvarrása. Az orr és a száj felhímzése már sokat segített, hogy kutyára hasonlítson a kinézete!
A farkincáját nem az eredeti leírás szerint csináltam, mert nem tetszett. Három sor magas hengert csináltam egy négyes Magic Ring folytatásaként. Tömni nem tömtem.



A leírást köszönöm!

Magassága: 5 cm.
Hossza: 8 cm.
Szélessége: 3 cm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése