Oldalak

2013. május 30., csütörtök

Horgolt csigák

A 'Kezdjük az alapoknál' - elvhez igazodva a következő horgolási alapot a csiga képezte.
Nehéz volt választani a leírások közül, de végre sikerült.
Kétféle csigát csináltam, de az egyik nem sikerült túl jól. A leíráshoz mellékelt fotókon szebben nézett ki a csiga, mint az enyém. :(
Így a másik "fajtát" teszem közszemlére.

Elég vicces, hogy az életben nem igazán rajongok a csigákért. 
Emlékszem, mikor egy ismerősünknél voltunk apámmal, és összeszedtem egy-két csigát. Olyan aranyosak voltak a csigaházba húzódva, hogy haza is kellett vinnem őket. Aztán félúton a kocsiban elkezdtek mozgolódni, és kibújtak a házból. Na akkor volt nagy visítás! Nem akartam, hogy a nyálkás csiga hozzám érjen, de letenni sem tudtam, mert akkor az ülés lesz nyálkás.
Apám el sem tudta képzelni, hogy mi a bajom. Kénytelen volt megállni a kocsival és kirakni őket. Úgyhogy nem vittem haza Anyunak csigákat.

Remélem, hogy kedves párom se fogja beváltani ígéretét, miszerint achát csigát fog nekem venni. Néhány hónapja állt elő azzal, hogy megtalálta az ideális háziállatot nekem. Utána olvasva tényleg jófejek lehetnek, de én inkább a horgolt csigákat tartom a terráriumban...

Cukibbnál cukibb csigák:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése