Oldalak

2013. február 16., szombat

Horkolok, izé... horgolok


Az egyikre rászoktam, a másikról meg le.* 

Történt ugyanis, hogy tavaly Karácsony előtt bedolgozással próbálkoztam.
Nem túl nagy sikerrel. Sebaj!
Horgolni kellett és én rákattantam.
Telefontokot, kis táskát, meg hajpántot egyszerű csinálni. De ezt nem.

Utána jártam, hogy mit is tudnék kezdeni az újból rám törő alkotási kényszerrel...
Persze ekkor már január volt. Tehát egyértelmű, hogy karácsonyi díszeket horgolok! (Mert nem kari előtt kell, hanem utána. Végtére is mikor törjön rá az emberre a karácsonyi hangulat, ha nem Karácsony után.)

Csináltam angyalkát, csillagot, gömböt, meg harangot. Cukros vízzel kell keményíteni, hogy tartásuk is legyen. Ezt akkor fogom elkövetni, ha lesz már elég darab.


Most ott tartok, hogy Amigurumi baglyot csináltam, kettőt. Ugyanilyen csigából van egy készen, egy félkészen és egy majdnem készen.

Felfedeztem néhány blogot és weboldalt, ahonnan sok-sok ötletet merítek.
Ez itt a bagoly leírása:
http://hekkagurumi.blogspot.hu/2010/11/amigurumi-bagolykam-mintaja-szeretettel.html


*Külső információra hivatkozva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése